Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

Wdrożenia Dynamics NAV

Dzięki doświadczonemu zespołowi konsultantów, Seetech oferuje terminową i profesjonalną realizację najbardziej zaawansowanych zadań wdrożeniowych. Wysokie kwalifikacje oraz certyfikaty potwierdzające wiedzę konsultantów są gwarancją sukcesu prowadzonych przez nas projektów.

Przeprowadzane przez Seetech implementacje systemu Microsoft Dynamics NAV przebiegają w oparciu o sprawdzoną, opracowaną przez firmę Microsoft metodologię wdrożeniową Sure Step. Zastosowanie sprawdzonej metodologii przyspiesza proces przejścia klientów do nowego rozwiązania oraz pozwala na prowadzenie projektów zgodnie z założonym harmonogramem i budżetem.

Zgodnie z metodologią Sure Step proces wdrożenia oprogramowania Microsoft Dynamics NAV składa się z 6 faz:

Faza 1. Diagnostyka – obejmuje okres od zakupu oprogramowania do rozpoczęcia prac wdrożeniowych. Faza ta zakłada dogłębną analizę środowiska biznesowego klientów, zaś jej głównym celem jest przygotowanie projektu przeprowadzenia poszczególnych faz implementacji.

Faza 2. Analiza – jej zadaniem jest zidentyfikowanie procesów biznesowych, które będą objęte wdrożeniem, możliwości ich optymalizacji oraz rozwiązania systemowe, jakie muszą zostać podjęte aby wesprzeć proces wdrożenia. Faza ta obejmuje również szkolenia kluczowych użytkowników klientów, tak by mogli oni zapoznać się szczegółowo ze standardową funkcjonalnością systemu Microsoft Dynamics NAV.

Faza 3. Projektowanie – faza ta obejmuje określenie zakresu rozwiązań standardowych oraz projektowanie rozwiązań dedykowanych, które będą wykorzystywane w zaimplementowanym systemie. Określenie zakresu i rodzaju modyfikacji systemu ma na celu dopasowanie systemu do wymagań określonych w fazie analizy.

Faza 4. Programowanie – w fazie programowania do aplikacji wprowadzane zostają rozwiązania opracowane w fazie projektowania. Na tym etapie zaimplementowane ustawienia i modyfikacje podlegają również testom, zarówno ze strony konsultantów Seetech, jak też użytkowników kluczowych klienta.

Faza 5. Implementacja – obejmuje wprowadzenie aplikacji w firmie klienta. Faza ta to przede wszystkim szkolenia użytkowników końcowych, konfiguracja, migracja i walidacja danych historycznych oraz przygotowanie do uruchomienia systemu.

Faza 6. Uruchomienie systemu – jest to faza końcowa procesu wdrożenia, w której użytkownicy rozpoczynają pracę w nowej aplikacji, wspierani w początkowym okresie przez zespół wdrożeniowy Seetech.

Każda z faz przebiega w atmosferze ścisłej współpracy pomiędzy zespołami wdrożeniowymi powołanymi po stronie naszych klientów oraz Seetech. Nasi klienci traktowani są zawsze jak partnerzy biznesowi, których zdanie i sugestie mają kluczowe znaczenie dla przebiegu całego projektu.

Po zakończeniu prac związanych z fazą analizy, przekazujemy klientom dokument Analizy Przedwdrożeniowej, stanowiący kompendium wiedzy na temat planowanych rozwiązań, ustawień oraz szczegółów modyfikacji, jakie zastosowane zostaną we wdrażanym oprogramowaniu. Dokument ten, po zatwierdzeniu przez Klienta, stanowi podstawę wszelkich dalszych prac implementacyjnych. Pozwala on na bieżącą weryfikację stosowanych rozwiązań oraz zgodności prowadzonego wdrożenia z założonym harmonogramem.

Szkolenia przeprowadzane w fazie analizy oraz implementacji, prowadzone są przez specjalnie przygotowanych konsultantów, posiadających wieloletnie doświadczenie dydaktyczne. Szkolenia odbywają się w zależności od indywidualnych ustaleń w siedzibie klienta, bądź w specjalnie do tego celu przygotowanych pomieszczeniach w siedzibie Seetech. Uczestnicy zajęć wspierani są odpowiednim materiałem szkoleniowym, specjalnie dobranymi ćwiczeniami praktycznymi, a ich umiejętności potwierdzić mogą testy przeprowadzane na zakończenie poszczególnych zajęć tematycznych.

Specjalnie dla naszych klientów przygotowywane są również instrukcje, szczegółowo opisujące sposób obsługi rozwiązań ponadstandardowych.

Po zakończeniu prac wdrożeniowych klienci mogą skorzystać z uruchomionego z myślą o nich  serwisu powdrożeniowego, zapewniającego stały dostęp do rozwoju oprogramowania oraz bieżącego wsparcia użytkowników.

Podczas wieloletniej pracy z użytkownikami Microsoft Dynamics NAV przeanalizowaliśmy i rozwiązaliśmy wiele problemów występujących w nowoczesnych i dynamicznie rozwijających się firmach. Część z nich znalazło rozwiązanie w ramach stworzonych przez naszych konsultantów modułów dodatkowych do systemu Microsoft Dynamics NAV, zaś inne rozwiązania, dedykowane dla specyficznych branż, zakwalifikowane zostały jako rozwiązania branżowe Seetech, pozwalające na szybsze i pełniejsze wdrożenie systemu Microsoft Dynamics NAV u kolejnych klientów.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty Seetech oraz do kontaktu z naszym działem sprzedaży.

  • Jesteś zainteresowany
    naszymi usługami?

    Prosimy o wypełnienie prostego formularza i podanie
    numeru telefonu lub adresu e-mail - niezwłocznie się
    z Państwem skontaktujemy.

    btn_formularz.jpg

  • Bądź na bieżąco!
    Dołącz do naszych subskrybentów. 

    Przekonaj się jakie to proste i wygodne. Otrzymasz
    najważniejsze informacje związane z Microsoft Dynamics
    NAV
    wdrażanym i serwisowanym przez Seetech.

    btn_zapisz_sie.jpg