Serwis powdrożeniowy

Serwis powdrożeniowy systemu Microsoft Dynamics NAV uruchomiony został z myślą o wygodzie klientów wdrożeniowych Seetech, jak również innych firm wykorzystujących aplikację Microsoft Dynamics NAV w codziennej pracy.

Korzyści z serwisu powdrożeniowego to:

  • stałe wsparcie techniczne ze strony helpdesk’u SEETECH,
  • możliwość przeprowadzania niezbędnych modyfikacji systemowych,
  • przeprowadzanie integracji systemu z innymi aplikacjami,
  • tworzenie nowych raportów oraz analiz,
  • pomoc merytoryczną umożliwiającą, jak najefektywniejsze wykorzystanie funkcjonalności systemowych,
  • wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników aplikacji,
  • szkolenia nowych pracowników.

Dedykowani, certyfikowani konsultanci Seetech obsługujący serwis powdrożeniowy Microsoft Dynamics NAV są najwyższej klasy specjalistami w obsłudze i konfiguracji systemu. Ich wiedza oraz umiejętności interpersonalne gwarantują szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.

  • Jesteś zainteresowany
    naszymi usługami?

    Prosimy o wypełnienie prostego formularza i podanie
    numeru telefonu lub adresu e-mail - niezwłocznie się
    z Państwem skontaktujemy.

    btn_formularz.jpg

  • Bądź na bieżąco!
    Dołącz do naszych subskrybentów. 

    Przekonaj się jakie to proste i wygodne. Otrzymasz
    najważniejsze informacje związane z Microsoft Dynamics
    NAV
    wdrażanym i serwisowanym przez Seetech.

    btn_zapisz_sie.jpg