Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

Wsparcie dla użytkowników

Seeetch oferuje użytkownikom modułu e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI wsparcie techniczne na poziomie podstawowym oraz premium.

Pomoc techniczną na poziomie podstawowym SLA jest dostawrcane w ramach stanadardowej umowy wsparcia, która obejmuje usługi pomocy technicznej oraz dotęp do nowych wersji modułu. 

Pomoc techniczna na poziome premium wymaga aktywnej umowy wspracia jak również indywidualnej umowy serwisowej opisującej indywidualne ustalenia i poziom SLA.

Koszt roczny umowy wsparcia wynosi 16 % wartości licencji na moduł dodatkowy e-Communication Total Solution B2B / B2C / EDI.

 

 

  • Jesteś zainteresowany
    naszymi usługami?

    Prosimy o wypełnienie prostego formularza i podanie
    numeru telefonu lub adresu e-mail - niezwłocznie się
    z Państwem skontaktujemy.

    btn_formularz.jpg

  • Bądź na bieżąco!
    Dołącz do naszych subskrybentów. 

    Przekonaj się jakie to proste i wygodne. Otrzymasz
    najważniejsze informacje związane z Microsoft Dynamics
    NAV
    wdrażanym i serwisowanym przez Seetech.

    btn_zapisz_sie.jpg